Idag har jag varit ledig och då passade det ju så bra att baka lite. Först gjorde jag marknadsnougat till julmarknaden på söndag (barnen ska sälja via en av föreningarna de är aktiva i). Jag la nougaten i cellofanpåsar och knöt om röda sidenband, visst gör fina förpackningar i all sin enkelhet mycket för helhetsintrycket Recept här Därefter gjorde jag nötrutor och de gjorde jag helt för min egen skull. Jag älskar nötter och choklad men det brukar nog bara vara jag som äter av de här kakorna. Oftast när jag bakar så tänker jag på vad andra uppskattar att bli bjudna på men de här brukar jag allts
Previous Post: Ett juligt köp
Next Post: Jultandborste!