Jag har smakat Juleskum Lingon

Jag sitter här och provsmakar Juleskum Lingon och vet ni vad, jag blev positivt överraskad för jag tycker att de är jättegoda! Inte som originalet men helt klart en av mina favoriter bland limited edition smakerna om inte t.o.m. den bästa hittills i mitt tycke dock är det ju originalet som jag förknippar med julen. Kanske ni då kan gissa vart gårdagens utflykt gick för jag tror inte att juleskummet finns på fler ställen ännu? Jo men visst var jag på Gekås i Ullared och jag lovar att uppdatera med lite julspaningsbilder när jag hinner. Som jag skrivit förut, vill man se julsaker och få julstämni