Jag är med i några internationella julkortsswappar i år och vill gärna visa er korten som jag har fått hittills. Det finns så många vackra julkort, tyvärr tycker jag det ibland kan vara svårt att hitta unika julkort men visst har jag redan fått många vackra julkort! Om du vill byta julkort med mig så kika under fliken Julkortsswappen. Swappen ser annorlunda ut i år men jag vill väldigt gärna byta julkort mer er andra julälskare!
Previous Post: Pynta utomhus
Next Post: Tomteglass från Sia!