Årets första snö, vi är väl sist i landet men för mig är det stort. Jag trodde att jag skulle vakna till en vit värld i morse och blev så besviken när det var barmark. På orten jag jobbar (3 mil bort) kom det snö i förrgår men inte här. På förmiddagen började det att snöa på jobbet och det var snö hela vägen hem, äntligen! Väl hemma sprang jag runt med mobilen innan jag gick in och efter en frisk promenad i snöandet så satte jag på Hej mitt vinterland på Spotify. Wow vilka julkänslor det blev med lite vitt utanför fönstret. Nu har jag plockat fram mina julklappspapper och ska slå in lite julkl
Previous Post: Årets julfrimärken
Next Post: Glitter & Glamour