Pandemi eller inte så känns det helt underbart att om bara en vecka så går jag på julledighet Jag bestämmer ju inte själv när jag ska ha semester eftersom jag är anställd på läraravtal men att vara ledig så många dagar innan julafton som i år är ju helt underbart Jag kommer att baka och laga betydligt mindre än vanliga år eftersom det bara blir vi här hemma på julafton men jag tänker att det istället blir tid till att frossa i annat julmys som julfilmer och julpyssel och att bara vara i nuet och njuta av att det snart är jul. Att gå omkring här hemma i en julbubbla också lite skogspromenader på
Previous Post: Nya ljuslyktor, för det har jag ju inga…
Next Post: Hitta en gammal lista!