Dan före dan före dopparedan <3

Jag är så tacksam att jag har de här lediga dagarna innan julafton, absolut inte för att jag har en massa att göra utan för att bara njuta av julveckan. En välbehövlig paus från vardagen är det varje år men kanske ännu mer i år p.g.a. pandemin, Julen finns i mina tankar hela året så att få vara ledig och ta tillvara på tiden betyder så mycket för mig detta är lika betydelsefullt för mig som det kan vara för andra att åka utomlands på sommaren. Visst hade det varit ännu mysigare med snö men när mörkret kommer ser man inte att det regnar. Det som naturligtvis känns sorgligt är ju att fira utan sl