Visst är 24:e juni ett speciellt datum för oss julälskare ett halvår kvar till julafton vilket ju betyder att vi är närmare nästa jul än den förra och ännu närmare första advent och allt mysigt julfixande Man undrar lite hur julen blir med pandemin. Självklart får man göra det bästa utav det, kanske skapas nya traditioner, men det blir kanske ännu fler än vanligt som får fira själva bland de äldre på sommaren är det lättare att träffas ute och hålla social distans. Jag såg att GreenGate har släppt sin höst – och vinterkatalog. Det brukar vara en trevlig stund att kika på alla fina nyheter men j
Previous Post: Trevlig Midsommar
Next Post: Försvunnen: sommaren 2020