9 januari

Vilken skillnad på humör från igår till idag. Hur är det ens möjligt att man är redo för slakt ena dagen och andra dagen är det helt fine. Dessutom med 4 h sömn och ingen nap i bakfickan.. Det är svårt att vara ensam hemma med båda pojkarna måste jag erkänna. Det tar på krafterna att non stop ha minst en minimänniska på sig. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så, men där hade jag fel. Så tacksam att det känns bättre idag. Har dessutom börjat plocka tomtar. Det och att jag bäddade sängen känns som viktiga första steg. Nu får vi se hur natten går. Prövar att inte väcka Olle utan låter