Då jag älskar att ge bort presenter och det är en speciell högtid eller något speciellt tema på en dag tycker jag det är extra roligt I år hittade jag företaget YourSurprise där jag beställde chokladpraliner med foto på. Jag köpte självklart en ask till min man men jag gav även mina assistenter en varsin ask Förutom chokladasken fick Martin även en rosenbukett med röda och rosa rosor och inte att förglömma bakelsen från Mr Cake, jag var riktigt snäll detta året!
Previous Post: Alla hjärtans dag-lunch
Next Post: Ett stjärnigt blev två stjärnigt