Jag börjar bli riktigt less på att leva som vi gör nu, jag längtar så innerligt efter att covid19 skall försvinna nu och förhoppningsvis kommer det att göra det i takt med att fler och fler blir vaccinerade. Fram tills dess försöker vi sätta lite extra guldkant med middagarna under helgen och igår blev det en romantisk italiensk middag för två Vi började med drinken Italiensk Martini, en drink som jag vid första sippen tyckte var lite bråkig men jag ändrade mig ganska så fort efter det. Jag kommer absolut att göra den igen! Efter drinken så blev det en pastarätt som vi gjorde för första gången,
Previous Post: Middag för två
Next Post: Korvfestival