Hej bloggen…..

…..nu var det länge sedan jag var här, väldigt tråkigt men väldigt behövligt för min del. Vad har jag gjort då är det många av er som undrar, ja tyvärr inte speciellt mycket sedan Covid19 gjorde sitt intåg. Några enstaga recept har jag lagt upp men inte mer än så när det kommer till bloggen. Det största som hände denna sommar var mitt 50-års firande Tack och lov höll sig covid19 sig relativt lugn under mitt firande. Under veckan jag skulle ha firat med min närmaste familj i Alicante blev istället en middagsvecka med 7 middagar 7 dagar i rad med ett mindre antal gäster per gång. Den officiella 5