Igår fyllde min svåger år och det ville vi naturligtvis fira, ikväll bjöd vi ut honom och syrran på restaurang, valet föll på restaurang USINE. Det blev en fantastisk kväll både med champagne och present! Kvällen avslutades i baren!
Previous Post: Korv i skogen
Next Post: Födelsedagsfirande igen…