Årets julfrimärken här hos oss i Australien. Borde försöka få iväg en och annan julhälsning i år…Det blir liksom aldrig längre, tyvärr.Skriver ni många julkort nu för tiden?♥Our Aussie Christmas stamps for 2016Should try and send some Christmas cards this year…I hardly send any nowadays.Do you send many Christmas cards?De svenska julfrimärkerna för i år.Fina, som vanligt!Ser framemot att få ett och annat julkortfrån Sverige♥The Swedish 2016 Christmas stamps.Pretty, as usual!Looking forward receiving a Christmas card or two from Sweden.
Previous Post: Julig bodyscrub
Next Post: JULPROFFS, JO EN TACKAR METRO WEEKEND