Jag och dottern har precis kollat på trailern för nya filmen Olaf’s Frozen Adventure som släpps i vinter. Vem ser inte fram emot att se den jag längtar som ett barn på julafton som väntar på att tomten ska komma nån gång. Älskar barn & familjefilmer och speciellt julrelaterade, och Olof i frost är ju bara en så skön snögubbe så tror den kan bli en succé 🙂
Previous Post: Hans och Gretas pepparkakshus
Next Post: Mer ljus