Jultankar i dessa covid-19 tider

Speciella förhållanden vi lever i nu! Covid-19 har satt många käppar i hjulen detta året. Men börjar längta till jul nu. Tankarna flyger iväg och funderar på hur min jul kommer att bli i år. Sitter på balkongen och tänker jul för sommaren börjar lida på sitt slut nu. Första inlägget för säsongen :-)Här ligger utebelysningen och väntar på att få komma upp och lysa upp balkongen lite när mörkret faller på.