Nu är det dags igen att bänka sig i tv-soffan med glögg och glöggsnacks. För torsdagen den 5 december klockan 20.00. I år kommer han göra om Julita gård. Jag ser mest fram emot matlagningen han gör.
Previous Post: Julmusik på radion
Next Post: Ratt och pedaler pc