Har varit i Tyskland och besökte även Frankrike och Alsace över dagen. Julen var redan kommen i butikerna där. En julnörd som jag är så gick jag där i ett lyckorus och bara njöt ;-)Besökte även käthe wohlfahrt i Alsace, och här är ofantligt farligt att gå runt för har så mycket fint så man har svårt att välja och bestämma sig för vad man ska köpa.Så i denna julbutiken köpte jag bland annat detta:Dessa köpte jag till min dotter.Nytt till granen :-)En liten duk till mitt vitrinskåp.Två otroligt fina löpare till mina bord.Denna köpte jag så klart till min dotter. Tyckte den var bedårande söt!
Previous Post: Falbygdens,Osteria
Next Post: Vad jag ska köpa