Igår var jag bortbjuden på middag och hade då med mig Negroni Winter som gåva till värden. Det roliga är att jag så sent som förra veckan också fick en flaska då jag själv var värdinna. Kanske är detta 2020 års mest populära gå-bort-present? (allt detta baserat på mig själv och en vän till mig som jag ofta har exakt samma grejer som…) Hursom så är den väldigt julig! Är man ett negroni-fan så är den toppen. Jag själv har lite svårt för själva negronismaken men jag gillade kanel-smaken som den här bjöd på.
Previous Post: Julfika och Blossa 2020
Next Post: Julrim på ögonfransar