Jag frågade häromdagen vilken julfilm ni helst skulle bo i och dagens fråga är, Vilken TV-serie skulle ni helst fira jul i? Jag hade konstigt nog valt Family Guy. Skumt val jag vet. Jag hade inte velat bo i Family Guy världen för alltid men deras … –
Previous Post: Adventskalender till mannen
Next Post: Boggstafett