Vilken månad var det igen?

Snön faller ännu en gång från himlen. Intressant att den alltid behagar komma när ingen vill ha den och alla längtar efter vår. Jag som är stelfrusen gjorde mig just en kopp varm choklad för att låtsas att julen inte är förbi. Bara för en liten stund. … –