Jag har aldrig gillat skinka. Inte ens när jag åt kött lockade det mig. Det var bara vidrigt salt och jag hatade konsistensen. Att den smetades in i senap gjorde ju inte det hela bätre. Däremot vet jag att skinka är en viktig del av julbordet för många … –
Previous Post: Adventspyssel
Next Post: Novembers sista dagar: Adventstider