Jag har varit så ovillig att lämna sommaren bakom mig i år att jag helt glömt hur underbar hösten och speciellt oktober är. Härom kvällen var jag hos min syster och hade en all out höstkväll. Vi skar ut pumpor, bakade pumpapaj och såg på denultimata … –
Previous Post: Ullared
Next Post: Växthus fönstret