Igår höstpyntade jag hemma. Tyvärr kunde jag inte hitta mina pumpaljusslingor som jag brukar använda men det blev mysigt ändå. Jag lade precis som jag brukar fram lite löv och kottar plus små prydnadspumpor jag köpte i samband med en runda på plantagen. … –
Previous Post: Baka glutenfritt ute i butik den 22 oktober
Next Post: My IKEA purchases…