Sådärja

Då var jag äntligen klar med dagens sysslor. Jag har fixat saffransglass som är tänkt att äta med pepparkaksbrownies men brownien blev lite fail så jag väntar med att dela recept. Vi får se om den blir bra till imorgon haha. Sedan har jag också gjort … –