Jag gillar endast två sorters julpyssel och de involverar antingen ett ätbart slutresultat eller ett som ser jätteproffsigt ut. Jag skulle aldrig hänga smällkarameller eller pappershjärtan i granen. Därför blev jag väldigt nöjd med att mitt pyssel … –
Previous Post: Igår
Next Post: Pepparkakans dag