Nu är huset städat och klapparna är lagda under granen. Här är så mysigt och fint. Jag får passa på att njuta av det nu innan lilla Maxwell kommer hit och vänder upp och ner på allt haha. Jag vet inte om jag sagt hur vi ska fira i år. Det är ju basically … –
Previous Post: Vegansk julskinka på gång
Next Post: Julskinka