Det är en onsdag i oktober och jag ska nu öppna min sista sparade julmust från i fjol. Det är väl ändå rätt bra timeat med tanke på att det redan börjat dyka upp i en del butiker. Annat juligt är att jag bytt citat på min lilla letter board. Vad tycks? … –
Previous Post: Mera loppisfynd!
Next Post: Det kom ett paket igen