I lördags gick årets Halloweenfest av stapeln och jag tänkte dela med mig av lite bilder från festen. Jag var oerhört nöjd med årets dekorationer. Det bjöds på snacks i stora mängder Denna pumpan skar jag ut och blev väldigt nöjd hehe. Även en vinfylld … –
Previous Post: Marabou choklad med fudge och havshalt
Next Post: Julfika med syster och barn!