Hej alla som fortfarande kikar in här. Julen har gått mot sitt slut. I lördags firade vi serbisk jul och igår tog jag ner julgranen så det finns väl inte så mycket jul kvar i mig. Det har i alla fall varit en jättemysig julsäsong och nyår med lite … –
Previous Post: Trettondagsafton
Next Post: JULETRE