I år får vi ännu ett julalbum att fröjdas över. Den fantastiska sångerskan Sia är nästa i kö att släppa en julskiva och jag är taggad att lyssna på den. Alla låtar ska vara egenkomponerade och skivan släpps lagom till jul. ♥ –
Previous Post: En liten liten pumpa….
Next Post: 2 ynka månader