Om exakt två månader sitter jag med familjen hemma hos mamma och myser, kvällen före julafton. Det blir en favorit i repris från förra året när vi umgicks, åt gott och spelande binglotto. Det blir säkert några glas champagne, lite goda ostar och en massa … –
Previous Post: Kalendrar, otroligt söta julgranskulor med choklad och juleskum "tomtegröt och kanel" inköp :-)
Next Post: Glömmer…..