Idag var sambon och jag och shoppade lite på stan. Det blev en hel del juligt för mig, som vanligt.. 🙂 Jag köpte en grönglittrig top på Weekday samt en röd top och en svartglittrig kjol på Cubus. Nu tror jag att jag har fått ihop lite bra kläder till … –
Previous Post: Snö
Next Post: Julkola från Lakritsfabriken