Juloutfiten nästan klar!

Idag var sambon och jag och shoppade lite på stan. Det blev en hel del juligt för mig, som vanligt.. 🙂  Jag köpte en grönglittrig top på Weekday samt en röd top och en svartglittrig kjol på Cubus. Nu tror jag att jag har fått ihop lite bra kläder till … –