I lördags var jag på Halloween på Liseberg med min syster och hennes pojkvän. Det var jätteroligt och väldigt stämningsfullt. De har verkligen lyckats fånga den höstiga halloween-känslan i hela parken som vanligt. Vi gick dit vid halv fyra-tiden och … –
Previous Post: Julig mat men inte julmat
Next Post: Julminnen