Första julbordet avklarat

Idag åt jag julbord på Sjömagasinet. Det var faktiskt både mitt första julbord för året och första julbordet på Sjömagasinet för säsongen. Det fanns massor av godsaker som vanligt och det var så gott att få äta julmat igen!  Jag missade att ta bilder på … –