Nu har mina julpussel kommit som jag beställde från pusselbutiken.se. De ser jättefina ut verkligen. Längtar efter att börja pussla! Det är inte helt omöjligt att jag börjar med det redan i helgen. Förpackningen innehåller två olika pussel. Jag tror det … –
Previous Post: Tomteskallar?
Next Post: Julspaning på morgonen