Smygjul på Clas Ohlson!

Var inne ett snabbt ärende på Clas Ohlson igår eftermiddag och kunde inte låta bli att glädjas över att julpyntet börjat komma fram! Det första som mötte mig var den här söta snögubben! Och av förra årets vinter här nere i söder att döma så är risken att det blir den enda snögubbe jag får se i år… Längre in i butiken fanns fler självlysande figurer, vissa mer juliga än andra… När jag började närma mig kassorna dök den här halvuppackade hyllan upp med pynt i ljungrosa och guld, intill hyllan stod en låda med motsvarande dekorationer i en ljus turkosgrön nyans. Pastellfärger verkar onekligen vara