Äntligen fick jag det där efterlängtade sms:et från Systembolaget om att min beställning var redo att hämtas upp! Jag beställde ju en flaska av Edward Bloms maffiga & mysiga glögg direkt när den släpptes i förra veckan och har väntat otåligt ända sen dess.. Så självklart var jag snabb med att hämta ut den, och eftersom jag är gräsänka i kväll passade jag på att liva upp kvällen med en kopp glögg så fort jag kom hem! Glöggen är en riktig vinnare säger jag! Doften ur flaskan är söt och full av de klassiska julkryddorna. Kall är den precis som Edward själv beskriver den eldig och kryddig med e
Previous Post: Halloween-gran
Next Post: Glad Halloween