Jag ska villigt erkänna att jag inte hade några jättehöga förväntningar på den, men Marabou pepparkaka var riktigt god! Så god att maken och jag gemensamt gjorde slut på en 200-grammare så här på en kväll…
Previous Post: Snart dags för shopping
Next Post: Julmys Jkpg