Min dotter är inget stort fan av julmat. Tyvärr… På sin höjd att det slinker ner en köttbulle eller prinskorv, men det är långt ifrån säkert. Hon har varit en duktig allätare fram tills för nåt år sen, men nu är det pasta med ost, pannkakor eller chicken nuggets som är favoriterna. Ingen av dem förekommer tyvärr på ett traditionellt julbord, men i år tänkte jag se till att det blir ändring på det. Ett julbord är ju ingenting värt om man inte tycker om det som serveras, eller hur? Så nu inför vi pasta som ett inslag på vårt julbord för hennes skull! I somras hittade jag nämligen ett paket
Previous Post: Adventskalendrar på Gekås
Next Post: 2 pågående virkprojekt