Lyckan när man möts av den här synen i lunchrummet när man kommer till jobbet på morgonen! Det är alltså inte bara jag som gillar jul här…
Previous Post: 2 månader!!
Lyckan när man möts av den här synen i lunchrummet när man kommer till jobbet på morgonen! Det är alltså inte bara jag som gillar jul här…