Jul i september? En skattjakt på hemmaplan…

Hittade den här lilla godingen i sonens säng häromkvällen och kom att tänka på ett gammalt blogginlägg om kvarglömda julsaker.. Så när lillen hade somnat gav jag mig ut på en snabb jakt i kök och hall efter juliga saker och titta här vad jag hittade! I köket ligger det en hög med kok- och bakböcker, och tro sjutton! Är det inte en röd julbok som skymtar där mitt i högen..? ..och på väggen i hallen bland skolscheman och kalasinbjudningar hänger det här fina kortet kvar som dottern pysslat ihop.. Så lite julsaker finns utspridda här och var, man kanske skulle ta sig en tur i resten av huset nu i