Ok, mitt inlägg om Corona och julen igår var väl inte sådär jätteupplyftande. Men nu är det som det är och vi får helt enkelt göra det bästa av läget! Istället för att fokusera på allt man inte kan göra är det kanske dags att tänka på allt man faktiskt kan göra istället! Okej, julmarknaderna är inställda, men de där lokala och småskaliga matproducenterna du hade tänkt handla juldelikatesser av har troligtvis andra försäljningskanaler. Kolla upp om de har nån hemsida/Facebook/instagram och se om det går att handla deras produkter på något annat sätt! De kanske har en gårdsbutik eller säljer via
Previous Post: Direkt ur måndagshjärnan
Next Post: Årets Tomteglass