Innebär det då att julen slaskar..? Nja enligt SMHI som reder ut det hela mer på den här sidan… Här nere i söder talar ju åtminstone oddsen för en slaskjul oavsett väderlek på Andersdagen!
Previous Post: Skidstrumpor med värme i batteri
Next Post: Så mycket julmys men även en olycka