Ligger lite back i uppdaterandet så ni får stå ut med att allt jag gjort i höst trillar in såhär i efterhand… För 10 dagar sedan var jag på Tjolöholms skördefest. Så himla mysigt! Det var väldigt mycket för barn så de kommande åren kommer bli ännu … –
Previous Post: Om årets andra julmagasin
Next Post: Pynta utomhus