Förra helgen gjorde jag pepparkakor på egen hemmagjord deg! Alltså A+ i ambition! Det var ju inte så svårt som jag trott 😊 Jag ska lägga upp receptet så småningom så att om inte annat jag hittar det till nästa år! –
Previous Post: JULPROFFS, JO EN TACKAR METRO WEEKEND
Next Post: Ett Paket