Nu är verkligen sommaren över. I söndags slutskattade sambon alla bisamhällen. De är nu matade och klara för vintern och vi har fått fram all honung för detta år. Har hört att det var många som fått dåligt med honung i år men vi fick massa mer än vanligt … –
Previous Post: Spännande fredag
Next Post: Plommonvin recept