En dag kvar!

Igår var jag på kontroll på förlossningen igen. Glada nyheter! Ingen förändring sen jag kom hem från sjukhuset i fredags! Så nu ska jag bara ta det lite lugnt idag och imorgon med och så är jag i hamn! Då räknas det inte längre som en … –