Kanske att nån av er som inte läser min vardagsblogg, Livet enligt Johanna, undrar vad jag har haft för mig sen förra säsongen. Här kommer lite bilder från vintern, båten och sommaren!I januari gifte sig min bror i Stockholms stadshus!Vi åkte skidor i Sälen på sportlovet, på bilden syns syrran och Elvira. Vi vandrade Munkastigen, i våras han vi tre etapper och nu i höst har vi klarat av de återstående två. Ca 95 km totalt!Vi barnvaktade Penny och Roxanna en del. Jag stickade fina tröjor till dem!Min systerdotter Lovisa tog lärarexamen!Håkan, Oskar och jag vandrade vid Höga kusten. Vi vandrade i
Previous Post: Årets julfrimärke
Next Post: den godaste äppeldrycken att göra själv