Tjuvstart

Veckans #julfredag hos @sofiesjulblogg på Instagram var ”Tjuvstart”. I mångas ögon tjuvstartar jag väl med allt möjligt, julfilmer, glögg, julbak mm, men jag tänker att det ”värsta” är det som syns och märks av folk runt omkring?Igår satte vi i alla fall upp lite ljusslingor här hemma. Mer kommer!I syrrans stuga i Sälen tände vi ljusstakarna redan förra helgen. Det är tidigt, men beror på att det är enda sättet om de ska lysa i jul. Vi hinner inte åka dit mer före jul. Men med två veckor till första advent kan man snart inte prata om tjuvstart. Snart är det dags på riktigt!