Saffransbullar med vaniljkräm!

Idag blev det bakning, jag kände ett starkt behov av saffran!Jag gjorde min vanliga saffransdeg, sen vispade jag ihop lite vaniljkräm som jag spritsade i bullarna. Till nästa gång ska jag klura ut ett bra sätt att få i mer vaniljkräm!Nu har vi fikat utomhus, med bullar och kokkaffe!